נתניהו על מתקפת הטרור בצרפת: "זה הזמן להתאחד נגד הטרוריסטים"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on נתניהו על מתקפת הטרור בצרפת: "זה הזמן להתאחד נגד הטרוריסטים"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערב (מוצאי שבת) מסיבת עיתונאים שבה הוא נתייחס למתקפת הטרור בפאריס, "בשם הממשלה ובשמם של אזרחי ישראל אני שולח תנחומים לעם בצרפת ולמשפחות הקורבנות שנרצחו באכזריות אמש בפאריס. אנו מאחלים החלמה שלמה ומהירה לפצועים", פתח נתניהו את דבריו.

    "ישראל ניצבת כתף אל כתף עם צרפת במאבק בטרור של האיסלאם הקיצוני ששוטף את המזרח התיכון וחלקים נרחבים של העולם. הנחיתי את שירותי הביטחון והמודיעין של ישראל לסייע בכל דרך לעמיתיהם בצרפת ובמדינות אירופיות אחרות. במקביל ביקשתי להדק את סידורי האבטחה סביב מוסדות ישראליים ויהודיים בחוץ לארץ, זהו כמובן צו השעה".

    "הטרור הוא התקפה שיטתית ומכוונת נגד אזרחים חפים מפשע. אין שום דבר שמצדיק את הטרור. תמיד צריך לגנות אותו, תמיד צריך להילחם בו. חפים מפשע בפאריס, כמו גם בלונדון, במדריד, במומבאי, בבואנוס איירס ובירושלים הם אינם הסיבה לטרור – הם הקורבנות של הטרור, ויותר ויותר של טרור איסלאמי עולמי".

    "אני אומר שנים רבות שהטרור האיסלאמי תוקף את ישראל ומדינות אחרת כי הוא פשוט רוצה להשמיד אותנו, נקודה. יש לראות בהתקפה על כל אחד מאיתנו כהתקפה על כולנו. יש לגנות ולהילחם בכל מעשה של טרור באופן שווה, להילחם בטרוריסטים באמת מידה אחת – ללא היסוס ובנחישות. אני קורא לעולם התרבותי כולו: זה הזמן להתאחד כדי להביס את מגפת הטרור העולמי".

    לסיום הוסיף ראש הממשלה ואמר כי "הייתה אתמול תקרית, שעל פניה נראית מאוד חמורה. הדבר הזה קשור באמבולנס, בצוות של הסהר האדום, שככל הנראה עבר ליד משפחת ליטמן, על הרוגיה ופצועיה, ולא הגיש עזרה רפואית. אני רוצה להזכיר לכם שלא ייתכן דבר כזה לגבי שירותי ההצלה של ישראל, שמגישים עזרה ללא הבחנה ליהודים, לערבים, לכל אחד. אני הנחתי את משרד החוץ, להגיש מחאה חריפה, קודם כל לצלב האדום, שאחראי על הסהר האדום, לבקש הסברים על כך שהפקירו פצועים יהודים, בניגוד לכל נורמה אנושית, לכל נורמה תרבותית והומנית. אם אכן הדברים יתבררו כפי שנראה לי היום, מדינת ישראל תנקוט בצעדים המתאימים נגד ארגון הסהר האדום".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אמר האיש וקשקש בזנבו !!